O tym, jak szewc bez butów chodził...

Znacie to powiedzenie? Na pewno. Jak tam kiedyś napomknęłam, postanowiłam dokończyć swoją edukację, czego konsekwencją jest praca magisterska, nad którą pracuję. To ona oraz oczywiście obowiązki macierzyńskie sprawiły, że mnie tu nie ma. Nie, nie chcę się tłumaczyć, raczej wyżalić (choć temat pracy mam świetny ;), a dzieci kocham nad życie), ale tęsknie za blogowaniem. Bardzo. Blog nieaktualizowany to żaden blog, ale z aktywności na nim musiałam zrezygnować, z niego samego nie potrafię. Na razie, żebyście wiedzieli, że tak całkiem o książkach i o WAS nie zapomniałam ;) i a propos tytułu wpisu prezentuję książki, które są u mnie obecnie na tapecie. Może zgadniecie, o czym jest moja praca? Jeśli ktoś tu w ogóle jeszcze jest. A jest? ;(



9 komentarzy:

  1. Pewnie coś o KSIĄŻKACH... Moze rola czytelnictwa i ksiazki tradycyjnej w dobie cyfryzacji swiata... Haha ale mi sie wymyslilo... Cudnie znowu widziec tu wpis. Teskno mi bylo

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie coś o KSIĄŻKACH... Moze rola czytelnictwa i ksiazki tradycyjnej w dobie cyfryzacji swiata... Haha ale mi sie wymyslilo... Cudnie znowu widziec tu wpis. Teskno mi bylo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jak mi miło. To ktoś jednak tęsknił :) Jeśli chodzi o temat, to bardzo blisko. Nie ma tu materiałów, które mogłyby jeszcze bardziej uszczegółowić, ale podpowiem, że to byłby teksty o... marketingu ;) Na razie nie zdradzę, może ktoś jeszcze spróbuje.

      Usuń
  3. Mogę się mylić, ale chyba coś o czytelnictwie? Ja na szczęście swoją edukację zakończyłem, więc mogę się skupić na swoich przyjemnościach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty akurat byłeś wtajemniczony... PS: Śledzę Twoje przyjemności ;)

      Usuń
  4. I czytaniu? ;)I blogowaniu o książkach? Pisaniu o książkach?

    OdpowiedzUsuń
  5. He he ja wiem mniej więcej o czym piszesz :) Na pewno niebawem do nas wrócisz, jak się obrobisz :)

    OdpowiedzUsuń