Są urodziny - są konkursy :)

Zadam mało oryginalne pytanie: "Kiedy to minęło?" Tak, tak,


obchodzi roczek.

Roczne dzieci zazwyczaj już chodzą, ale jakoś nie mam śmiałości, by powiedzieć, że mój blog już nie raczkuje :) Fakt, trochę te swoje urodziny przegapiłam. Pierwszy, powitalny post opublikowałam 18 lipca, ale na dobre rozkręciłam się w sierpniu, więc można powiedzieć, że mieszczę się w ramach :) No i pierwszego posta i obecnego i wiele innych pisałam tu, w moim kąciku. Wciąż mnie natycha :)
Teraz wygląd ciut inaczej - mam np. zegra dworcowy, ale zdjęcie jest do góry nogami, a ja jestrem atechniczna i nie wiem ja je odwrócić. To znaczy na kompie mogę, ale na blogu i tak jest bokiem. O tak:

 Skoro zaczęłam mało oryginalnie, to muszę być konsekwentna :) I śladami innych blogerów z okazji urodzin zrobię konkurs. A nawet dwa!
Ale pozwólcie mi na chwilę próżności :) czyli trochę podsumowań i statystyk. Tak, wiem, że w porównaniu do wielu waszych blogów te mogą wydać się wręcz śmieszne. Ale nie dla mnie. Dla mnie każdy Czytelnik to wielkie wydarzenie. Dziękuję, że jesteś. 
Niedawno blog przekroczył 10 tysięcy wyświetleń i naprawdę mi miło z tego powodu. Ten post jest setny. Można więc powiedzieć, że piszę średnio co 3 i pół dnia. Nie jest źle, choć to oczywiście nadinterpretacja. Były momenty (których się wstydzę) że nie pisałam dwa tygodnie. Ale wiecie jak jest. Z blogspotowych danych wiem, że "wiszą" tu 262 komentarze. Oczywiście liczą się tam i moje odpowiedzi, ale sami wiecie (jeśli blogujecie) jaka to radość, gdy ktoś zostawi po sobie ślad. O co Was przy okazji proszę :) Ja też Was odwiedzam :)
Chwaliłam się już przy podsumowaniu roku 2013, ale jak tu nie wspomnieć o spełnieniu marzenia? Jak już wspominałam blog powstał między innymi po t bym publikowała tu książkę, w którą napisałam do szuflady. stąd nazwa Szufladopółka, ale zanim zaczęłam to robić okazało się, że książka  z szuflady wyjdzie :)


Co by tu jeszcze... A recenzje. No właśnie, tu  można przejść do meritum - nie jestem pewna czy one stanowią lwią część bloga. Są gadżety mola książkowego i nietypowe recenzje SPOILerowe i ma twórczość raz na jakiś czas. Pojawiały się też posty "okołoliterackie" i muszę Wam powiedzieć, że sprawiają mi ogromną radochę. Z racji mojej pracy (jestem redaktorem kulturalnego portalu społecznościowego eKulturalni.pl), mojej pasji, którym jest początkujące pisarstwo , no i oczywiście, co się rozumie samo przez się blogowania - mam okazję uczestniczyć w tylu fantastycznych wydarzeniach, poznaję/spotykam tylu cudownych ludzi, że nie mogę skupić się jedynie na recenzjach. Z racji tego, że jestem dość aktywna i mam też pełną energii najukochańszą na świecie 3 i pół letnią córeczkę, z czasem bywa krucho. Bywa, że brakuje go nawet na czytanie, a co dopiero na pisanie recenzji. Co innego życie po literacku :) Będzie więc coraz bardziej lifestylowo, ale w kontekście szeroko pojętej kultury z naciskiem na literaturę jednak. Ale, ale. Żeby to nie zabrzmiało, że recenzować nie mam zamiaru - w żadnym razie. Dzielenie się moimi opiniami też sprawia mi frajdę. Zastanawiam się nawet czy by nie napisać do jakieś wydawnictwa z propozycją współpracy. Bo nie współpracuję jeszcze z żadnym. Fakt, nie znaleźli mnie w tyn gąszczu blogów ;) ale i ja jeszcze do żadnego nie pisałam. Nie byłam na to gotowa. Teraz chyba jestem. Ale zobaczymy.

A! I jeszcze coś z wyglądem trzeba zrobić. Ja nie mam do tego a) umiejętności b ) cierpliwości c) patrz b). Męża zaangażuje :) On wie, co to html :)
Bardzo, bardzo Wam dziękuję, że do mnie zaglądacie!

U R O D Z I N O W E    K O N K U R S Y ! ! !
Dobra, dobra, teraz te konkursy. Będą dwa: "Książka za książkę" i "Piąta pora roku". Każdy może wziąć udział w obu. Oba mają na celu służyć (nie ma co owijać w bawełnę promocji mego bloga) :), ale przede wszystkim poznaniu się. Już kiedyś podobny robiłam - pytałam, co chowacie w szufladach :) Chcę dowiedzieć się czegoś o Was i Wam przybliżyć siebie. Poniżej: najpierw zasady dla każdego osobno, a na końcu regulamin wspólny dla obu.

W pierwszym zwycięzca będzie jeden. Do wygrania będzie książka niespodzianka - nowa lub z mojej bliblioteczki (w b. dobrym stanie) dobrana przeze mnie na podstawie lektury bloga uczestnika. Poczytam, co lubisz i prześlę ci książkę, która moim zdaniem będzie do Ciebie pasowała. Jeśli nie blogujesz - może być książkowy fan page lub profil na portalu czytelniczym.
A zadanie w drugą stronę: poleć mi jakąś książkę, która Twoim zdaniem mnie zainteresuje i uzasadnij swoją wypowiedź. Najlepiej, by była to książka której nie czytałam, dlatego radzę zerknąć reż na moje konto na lb - odnośnik jest na głównie stronie bloga  w zakładce "Jestem też tu". Wygra ta osoba, która mnie najbardziej przekona. Odpowiedź podaj w komentarzu wraz ze zgłoszeniem.



W drugim zwycięzców będzie... dwunastu - o ile tylu się zgłosi. Dwanaście mięsięcy blogowania to dwanaście razy moja książka: "Potomkowie pierwszej czarownicy".



 Tu liczy się przede wszystkim, by znalazło się tylu chętnych - jeśli będzie ich mniej, konkurs się nie odbędzie. A jakie będzie ich zadanie? Pewnie się domyślacie trzeba się zgłosić do mojej akcji "Moja książka w Waszych rękach" - w ramach której wypuściłam w Polskę cztery moje książki - po czterech ścieżkach: wiosna, lato jesień, zima. Z okazji urodzin postanowiłam utworzyć piątą porę roku. Zadaniem tych, którzy chcą wziąć udział w akcji jest deklaracja udziału i honor waszego bloga :) to jest podajcie w zgłoszenie adres bloga, a ja będę pilnowała czy recenzja się ukaże. I tyle.

Tu liczy się kolejność zgłoszeń. Czas do końca miesiąca.  Jeśli nazbiera się 12 osób - każdej z nich wyślę książkę na własność, pierwszej sobie z listy prześlę też egzemplarz wędrujący - ten do którego trzeba się będzie wpisać dla mnie na pamiątkę. Ostania osoba z listy, wysyła go z powrotem do mnie.

Jeśli potrzebujecie szczegółów o akcji szukajcie ich tutaj i tutaj. Konkurs skierowany jest do osób, które nie brały udziału w akcji - ale spokojnie kochani - pamiętam o Was :)

Regulamin dla obu konkursów

1.Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod tym postem napisać zgłaszam się/biorę udział itp. i podać nazwę konkursu /mogą być oba/, który wybieracie, email, na który mam wysłać inf., w przypadku wygranej (jeśli są osoby, które nie chcą publicznie podawać swojego mejla, niech napiszą w zgłoszeniu, że mejla wyslali mi na priv czyli na szufladopolka@gmail.com i oczywiście to zrobią); nazwę/link bloga (jeżeli nie macie to może być fanpage literacki /nick na portalu czytelniczym itp.).
2. Konkursy trwają do końca lipca, tj. 31 lipca godzina 23.59.
3. Rozstrzygnięcie nastapi  do 4 sierpnia - wyniki ogłoszę tu i wyślę mejla.W przypadku "Książka za książkę" liczy się odpowiedź, która najbardziej przypadnie mi do gustu, w "5 pora roku" - ilość i czas zgłoszeń.
4. W konkursie mogą wziąć udział osoby posiadające adres korenspondencjny na terenie Polski.
5. By konkursy się odbyły musi zgłosić się co najmniej  8 osób do pierwszego i 12 do drugiego.
6. I oczywiście punkty grzecznościowe: dodajemy bloga do obserwowanych, polubiamy profil Szufladopółka na Fb, udostępminimy info o konkursie; dla konkursu "5 pora roku" obowiązkowe, dla "Książka za książkę" grzecznościowe: baner o mojej akcji u siebie na blogu/fb.
7. W razie pytań służę pomocą.







10 komentarzy:

  1. A ja się bardzo, bardzo cieszę, że mogłam przeczytać Twoją książkę i czekam niecierpliwie na dalszy ciąg :) Idę udostępnić tego posta, niech się ludziki zgłaszają po książki :) I wszystkiego naj naj dla Ciebie i dla bloga z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chcę "Potomków...". Co prawda czytałem, ale bardzo mnie ucieszy posiadanie własnego egzemplarza :)
    http://czytalski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja się zgłoszę! :) I spróbuję sił w obu konkursach - może w którymś się uda...
    Ale najpierw - gratuluję roczku bloga i oby kolejnych sukcesów!
    E-mail: marcela32@onet.eu
    Link do bloga: http://mirror-of--soul.blogspot.com/
    No i oczywiście oba konkursowe banerki u mnie w zakładce "Konkursy" :)

    No moje polecenie :)
    Długo dumałam co by Ci polecić, ale przeglądając biblioteczkę na lc, stwierdziłam, że ta pozycja może Ci się spodobać. Postawiłam na literaturę polską, bo w końcu trzeba polecać naszych rodzimych pisarzy! A tą książeczkę przeczytałam niedawno, i tak mnie zauroczyła, że trafiła do ulubionych, a rozchodzi się o książkę "Goniąc cienie" Pani Marty Bilewicz. Świetna powieść sensacyjna z odrobiną wątków detektywistycznych i kryminalnych. Mamy tutaj do czynienia z humorem, dramatem, kryminałem - a wszystko to "smacznie" połączone ze sobą w jedną całość. Ponadto koniec powieści rozczuli nie jednego "twardziela"... Ale warto na "własnej skórze" przekonać się, czy to prawda ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! :) W sumie nasze blogi są rówieśnikami;)
    Ja już książkę czytałam, więc dam innym szansę w konkursie, ale pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jednak? Ja bym się ucieszył gdyby konkurs z "Potomkami..." zakończył się sukcesem :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Konkurs: "Książka za książkę"
    E-mail: juliawarzywoda@wp.pl
    Link do bloga: http://jutro-bedzie-lepiej-book.blogspot.com/ (piszę na nim swoją powieść) :)
    Pozdrawiam, Julia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do konkursu: "Książka za książkę"
    E-mail: seba-cz99@wp.pl
    Blog: http://zyjemyopowiadaniamiirecenzjami.blogspot.com

    Polecam ci serię o Harrym Potterze. Książka opowiada o nastolatku, który boryka się z problemami dorosłych, o miłości, przyjaciołach i oddaniu.
    Baner jest.

    OdpowiedzUsuń