A etui powędruje do.... - wyniki konkursu!

Kochani!

Bardzo, ale to bardzo dziękuję za tak duże zainteresowanie. Jeszcze ostatniego dnia zgłoszeń obawiałam się, że nie uzbiera się warunkowa dziesiątka. Jednak wieczorem się sprężyliście. Dlatego dziękuję również tym, którzy choć nie zgłosili się do udziału zachęcali do niego innych. Bardzo, bardzo Wam dziękuję.

A teraz do sedna. Ale sobie wymyśliłam ten konkurs. Przysłaliście tyle pięknych cytatów i rękach, i o dłoniach, i o drutach i rękodziele.Wiem, że zadanie nie było łatwe, ale uwierzcie mi, jeszcze trudniej było z tego wybrać ten jeden... 

Nagroda - etui na książkę (kolor do wyboru z dwóch, fot. niżej) ufundowana i własnoręcznie wykonana przez Wiolę z "Małe cuda moich rąk - rękodzieło artystyczne" wędruje do...




...Scoto z bloga Jeden na tydzień! Gratuluję!

Poniżej i cytat i coś jakby uzasadnienie:

"- Wiesz, temu jednemu mężczyźnie chciałabym dać, tak zwyczajnie, tak najzwyczajniej w świecie - jak podarek imieninowy czy urodzinowy - całe moje życie. Bez reszty. Chciałabym być z nim i podróżować z nim, i czekać na niego wtedy, kiedy nie mógłby mnie ze sobą zabierać. Chciałabym dla niego utrzymywać dom w czystości i robić zapasy na zimę, kompoty, konfitury, marynować grzyby, kwasić ogórki, butelkować szczaw, pomidory, kisić kapustę i inne wspaniałości. Chciałabym mu zrobić na drutach albo na szydełku długi długi ciepły szalik i ciepły sweter, i ciepłe rękawiczki, i ciepłą czapkę, i bardzo ciepłe skarpety, i w ogóle. Bo to tak jest, że dla siebie, owszem, można coś tam zrobić, ale dla drugiego człowieka to już można coś niesamowicie pięknego zrobić, wszystko. Wszystko, i, czy ja wiem... może jutro zgaśnie słońce, przecież może; albo nam je przesłoni, na zawsze, jakiś straszny potworny grzyb... Przecież może." 

E. Stachura "Opowiadania"

Czemu ten? Trafiłaś do mnie tym cytatem Scoto z prostego powodu. Po prostu mam przy sobie takiego faceta :) Choć daleko mi do perfekcyjnej pani domu i - w krytykowaniu programu o takim tytule jestem pierwszą feministką w kraju :) - to się rozczuliłam. No i skoro chłopak dobry, to czemu by się nie odwdzięczyć :) Ależ się otworzyłam :P

Jeszcze raz wszystkim dziękuję i zapraszam do pozostania ze mną. Konkursy na pewno jeszcze jakieś będą :) Tymczasem zachęcam do czytania i komentowania moich postów oraz wciąż do akcji Moja książka w Waszych rękach!

7 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo! Nawet nie wiesz jak bardzo się ucieszyłam, będę miała w czym trzymać książki zabierając je ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. babcia mi taki zrobi, jak dobrze ze sa babcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, babcie potrafią takie rzeczy :) Ale ja już babci nie mam...

      Usuń
  4. A czy można by zakupić takie etui, już poza konkursem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że możesz zapytać o to sponsorkę :) Jej strona na facebooku to "Małe cuda moich rąk - rękodzieło artystyczne" - jest podlinkowana w moim poście.

      Usuń