Twórcze piątki: fragment "Potomków..."

W zeszły piątek dałam ciała, bo nie dałam twórczości. Choć w mojej szufladzie, jak się dobrze poszpera to można znaleźć to i owo, ale nie zdążyłam żadnego tekstu wyszlifowywać na tyle, by pokazać go Wam.

Dziś piątkową twórczością się podzielę, ale trochę inaczej... Otóż, po pierwsze pojawiła się już oficjalna informacja od organizatorów, to i ja mogę się oficjalnie pochwalić :)
20 lutego (czwartek) odbędzie się mój pierwszy wieczór autorski, więc zapraszam, jeśli macie blisko. Będzie w Elblągu.

A skoro to "Potomkowie pierwszej czarownicy" będą głównym tematem spotkania to ich fragment chciałabym Wam zaprezentować. Tylko trochę inaczej - nie będę wklejała tekstu. Jeśli macie ochotę możecie posłuchać, jak go czytam. 
Nagranie znajdziecie tutaj - na stronie eŚwiatowid.pl - pierwsza część to rozmowa, ale potem przytoczyłam fragment książki. Zapraszam do posłuchania, a jak komuś się spodoba i stwierdzi, że może chcieć przeczytać więcej, to przypominam o akcji "Moja Książka w Waszych rękach" - na bieżąco informuję tam, co się dzieje z wędrującymi książkami i gdzie można je w tej chwili "przechwycić".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz